Marlon's Mystery: The darkside of crime
If you enjoy playing detective games, embark on an enigmatic adventure and discover the darkest secrets of the Taylor family.
Abby Marlon and Jared Evans are recruited by the Taylor family to investigate a murder case: the youngest daughter, Eleanor, has murdered her father Edward and has got away with the inheritance money.
Abby and Jared have to trail Eleanor through different places to find her, but to do so, they will have to solve a mystery surrounding the family.