Makeup Artist
Get ready to dive into the world of makeup artistry with Makeup Artist: Your Ultimate 3D Makeup Adventure! Step into a virtual world that brings the magic of makeup to life just like the real thing.
Join Mia, Emily, and Bella, on this exciting makeup journey. Unleash your inner makeup artist and explore your creativity as you experiment with different makeup products. From glamorous looks for special occasions to everyday styles, the possibilities are endless. Get ready to embark on a makeup adventure that's as unique and colourful as you and your friends!
You'll have access to an enchanting collection of makeup products that every makeup-loving girl dreams of, including blush, eyeshadow, lipstick, and more, just like real-life makeup, so you can create stunning looks just like a pro!