Magicians' Chase : Missing Curry Recipe
Maid robot May, a good-natured vampire hunter Layka and her gunslinging maid Sakura chase after the mysterious thief Garam Masala who stole the recipes!
At the same time, Ethyl, Rippe, and Nayuta are also looking for the thief to solve the case.
In this game, you choose one of 6 girls with unique personalities to be the main character.