Lost Pixel
You won't be stepping into the shoes of a traditional hero – instead, you'll take on the role of a lone, wandering pixel in a digital realm.
In this unique game you will learn more about the life of a pixel, lost and drifting in a vast digital landscape.
The digital landscape is not as peaceful as it seems. Encounter locked gates and an ever-vigilant anti-virus system guarding the road. Collect data bytes to unlock the gates and outsmart the antivirus to advance.