Lost Dream: Memories
Tells a story of Fox, who wakes up in a unknown place in the middle of a huge valley. Start your journey to find and discover the piece that completes you. Travel through the world, experience the beautiful things a fox can see.
Lost Dream: Memories has the highest quality of music you can find! Each track very well picked to suit the current mood. Ambience sounds are also included in the game.