Long Live The Queen
Being a Princess is not an easy job. Being a Queen is even harder. Especially when you're only fourteen years old, and the reason you've inherited the throne is that your royal mother has just met an untimely end.
Now power is up for grabs, and scheming nobles everywhere are looking to snatch a piece of you. Aggressive neighbors will take advantage of any weakness to enlarge their borders at your expense.