Long Live The Queen
Een prinses zijn is niet makkelijk. Een koningin zijn is nog moeilijker. Vooral als je nog maar veertien jaar oud bent en de reden dat je de troon bestijgt is omdat je koninklijke moeder vroegtijdig aan haar einde is gekomen.