Liberated: Enhanced Edition
Dive into a playable, hand-drawn comic book. Unravel a dramatic story paying homage to iconic dystopian novels and movies. Jump, sneak, solve puzzles and shoot. Every “BLAM!” you take, and every “AARGH!” you make, fuel the fires of a cyberpunk revolution. Just watch out not to papercut your fingers!