Liberated
Welcome to a brave new world. Undeniable truth and personal freedoms are dying. Revolution is near. Rise up in the bloodstained struggle for a land of the free.
Forget everything you know about comics. Immerse yourself in a dark, rain-soaked city. Use your wits, hack the system, sneak and solve puzzles. And when hell breaks loose, dispense picturesque headshots for great justice. Let the stunning hand-drawn art and action unite on the pages of this noir cyberpunk story.