Legends of the Eternal Flame
Welcome to an exciting 2D platformer game where you must embark on a perilous journey to rekindle the Eternal Flame and save the world from the brink of chaos. As one of the Children of the Eternal Flame, it is your mission to collect flames and face six bizarre worlds filled with obstacles and puzzles that will test your skills to the limit.
The game boasts a unique graphic style that brings the worlds to life, and a captivating soundtrack that immerses you in the adventure.
With its challenging gameplay, this platformer game is an epic adventure that will keep you hooked until the very end. So, gear up for a thrilling ride as you take on the role of the Children of the Eternal Flame and set out to save the world from chaos!