Last 4 Survive: The Outbreak
Zombies have appeared in a peaceful town! You have to survive from the zombies! Survival shooting!
The tragic survival of the four main characters begins in the world destroyed by the appearance of zombies.
In the multi-play mode, you can play a variety of four-person modes, from two to four people.
・In a 'INFINITY' mode, you have to fight with zombies that are constantly rushing in and you hold on for as long as you can.
・In a 'ESCAPE' mode, two to four players must work together to move to their destination, and then escape.
・In a 'LAST STAND' mode, two to four players must work together and hold on for as long as possible to beat zombies that are constantly rushing in.
・A 'SURVIVE' mode is a battle game in which the last one who survives from the zombie attack among two to four players wins.
・A 'BATTLE ROYAL' mode is a battle game in which two to four players fight each other, and the one who survives til the end wins.