Landflix Odyssey
Landflix Odyssey is an action platform in which players play as Larry, a lazy binge-watcher who finds himself trapped inside the streaming service after using special batteries. This incredible world is called Landflix!
In order to return home he has to recover all five batteries ended up inside the TV shows on the Landflix platform.