Kumamon Run
"Kumamon Run" is a game where Kumamon keeps running while collecting delicious specialty products from Kumamoto Prefecture, such as strawberries and watermelons.
Players control the path up and down to help Kumamon run as long as possible while visiting famous places in Kumamoto.
If you fail to collect the specialty products, Kumamon's stamina gradually decreases. The game is over when the stamina gauge at the top of the screen runs out!