Kosmonavtes: Academy Escape
The goal was one, assemble a cadet team and send them out to colonise another planet!
In the first episode (Kosmonavtes: Escape Reality), Vala joined the team of cadets and came one step closer to fulfilling her dream of becoming an astronaut.