Kizuna AI - Touch the Beat!
This edition also includes a View Mode, which lets you travel through the game's stages free as a bird.
The rhythm portion of this game supports tap controls, and the View Mode supports both tap and gyro controls.
Includes 15 popular songs performed by Kizuna AI, including her massive hit "Hello, Morning," which has garnered over 2,170,000 views.