Kingdom Majestic
Kingdom: New Lands builds upon the award-winning gameplay and mystery of Kingdom by introducing an abundance of new content to the IGF-nominated title while maintaining the simplicity and depth that legions of monarchs have come to experience and enjoy.
In Kingdom Two Crowns, players must work in the brand-new solo or co-op campaign mode to build their kingdom and secure it from the threat of the Greed. Experience new technology, units, enemies, mounts, and secrets in the next evolution of the award-winning micro strategy franchise!