Jump Challenge!
Jump Challenge! is an arcade game in which you must run away from the lava! To escape, you must face numerous obstacles such as spikes, shooting flowers, cacti, cannons, and much more! You can also race with your buddies or run away from lava together!
The mechanics of the game is very simple, the faster you run, the higher you jump!