Jigsaw Masterpieces 2
This title offers a total of 10 different patterns to play with, including three animated puzzles. These include "Puppy and kitten napping", "Portrait of Irène Cahen d'Anvers / Pierre-Auguste Renoir", and "[Moving] Royal Castle in the Waterfall". In addition, a variety of additional contents such as landscapes, animals, sweets, and famous paintings are being added all the time. You are sure to find a puzzle to your liking.
With digital puzzles, you don't have to worry about losing pieces or where to put them when you stop playing. "Jigsaw Masterpiece 2" makes jigsaw puzzle more fun!