Invercity
Panic in the city due to the "Handstand Phenomenon" in which objects fall into the sky!
While covering various parts of the city, she tries to find out the mystery behind the "Handstand Phenomenon"!
When the “Inverted Broadcast Switch” is pressed on the stage, an inverted signal is transmitted to the broadcasting room, which causes the world to be inverted.
When the world is inverted, your “handstand” will look like your “hanging”, and you can visit places you could not go to before.