Instant Farmer
A country life, growing a vegetable garden in your own ranch. In this tiny fantasy countryside experience, that is easy to do and very relaxing.
Just keep in mind: water brings life. Swap the blocks of earth, stone, water, and others, like water channels and lawn sprinklers, so that all the arable soil receives the necessary water. Solve the challenge and feel the pleasure of watching the plants instantly grow and bear fruit.
As you progress solving the challenges, see your farm expand and evolve in the background with new types of vegetables.
With clean skies, fresh air, and crystal clear water, among birds and listening to the sounds of nature.