I Love Finding Birds Collector's Edition
The most adorable hidden-object adventure since I Love Finding More Pups with the brand-new winged sensation, I Love Finding Birds!
Take to the sky with a flock of new feathered friends through challenging hidden-object puzzles, breathtaking locales, clever mini-games, and much more in this classic hidden-object game that will have your heart soaring!