Hooligan Simulator - San Gangster Andreas Fight for City, Battle Gangs, Shooter, Police
Do you want to become a hooligan, be respected by those around you and try any unethical way that can make you rich quickly?
The city is an opportunity for a hooligan, as he can make a great reputation here and earn as much as possible.
In Hooligan Simulator, players have no future, they are devoid of money, career or any other assets.