Hillbilly Doomsday
But among the frightened people there is a hero who ready to save humanity and eradicate the cause of disasters. A hero from small village called Rottenwill - Uncle Billy. He will pass through swamps, caves, dead lands, deep pits and tall buildings until he finds the source of disaster. And then he will eliminate it. You play the role of this brave man and go on a difficult journey to save humanity.