Hexagon Defense is an arcade-style defense shooter game where you protect your hexagon from enemies.
Craft your own gameplay experience with 20+ items, buffs, and skins! You're the boss.
We are proud to present the extremely addictive in-game soundtrack by WHXTX ASXAN.