Hentai: Make Love Not War 2
This excellent game will help you relax and forget about your problems. You can expect to encounter a multitude of lovingly drawn, charming girls in the ambiance of the 1940s. The game features over 50 levels of varying difficulty. Charismatic dictator girls, brave warriors, cunning spies, agile scouts, and many others await you! The game is enhanced by an excellent soundtrack consisting of 72 melodies, adding to the enjoyment of playing.