Haunted Dawn: The Zombie Apocalypse
It's a single-play FPS game with a movie-like story that the main characters escape from the zombie world.
Terry and his girlfriend Shelly currently work at an IT company. One day, they are invited to a friend's home whom they have been very close to while in college.
On that day, mysterious accidents occurred : terrorist attacks and an aircraft crash by armed forces.
The friends who have been stayed up late at that night, were attacked by these zombies like human or not.
Terry and Shelly woke up at their friends' scream. So surprised, they ran away with only simple weapons.