Halloween Snowball Bubble
While you play, create mythical <Halloween> characters by matching the bubbles that are the same colour.
You can make ‘Combos’ or get various special ‘PowerUps’, such as the guided rocket, the destructive bomb and the laser blaster, all with the aim of reaching the top of the scoreboard.