Haiku, the Robot
Forge your own path through a vast interconnected world full of corrupt robots and machinery. Map uncharted paths and explore the hidden depths of Arcadia.
Evolve with powerful items and abilities, allowing you to reach previously inaccessible areas. Meet a variety of quirky robots, both friend and foe, and discover the dark secrets of the world around you.