Gravity Circuit
Gravity Circuit - a flashy action packed 2d platformer in the spirit of console classics.
In a futuristic world populated by sentient robots, its inhabitants are once more threatened by an old foe, the Virus Army. Defeated decades ago, it has re-emerged from the shadows with a unique goal, complete world domination. Severely weakened Guardian Corps are left with no other choice but to call upon a hero of the previous war: the lone operative, Kai, who harnesses the powers of the mysterious Gravity Circuit. As the world's last line of defense, journey through futuristic environments, and take down the evil mastermind behind this chaos.
By channeling your energy into devastating punches, perform satisfying combos and send foes flying, causing destruction and mayhem in the process!
Each with their unique set of mechanics, your platforming and combat skills will be tested against an armada of enemies and bosses!