Gotcha Racing 2nd
Get parts from the gacha and customise your own original machine. Win a variety of races and aim for the top of the Grand Prix!
There are about 700 part variations. Roll the gacha using prize money from racing, and upgrade to better parts!
The machine spec is not the only thing that makes a difference in the match. Use the machine's actions to heat up the race!
Race on 16 courses with simple operability and easy drifting! There are game modes that provides excitement for both single and multiple players!
Take part in races and roll the gacha to upgrade your machine, and achieve grades A through F.
Enjoy completing courses in your best time. In addition to the normal Time Attack, there are Time Attack events where you can get special parts. Your time can be submitted for online rankings to compete with rivals worldwide*.
This mode allows a racing match with two to four players**. You can enjoy exciting races anywhere on Nintendo Switch.
You can enjoy the Mini GP race which is playable with unusual controls, and a circuit that just fits the screen. Use a spin attack to knock off your opponents from the square shaped stage.