Golf Peaks
No understanding of golf is required – just grab your controllers and conquer the mountain peaks by making your way to the hole, however not in the usual skill-shot based style. Instead, plan your strategy and use action cards to move the ball! Solve over 100 enjoyable yet challenging puzzles accompanied by relaxing music and minimalist, eye-pleasing graphics and conquer the summits!
The title uniquely combines entertaining logic-game mechanics with an easy-to-learn card-based movement system, providing the player with numerous action cards. The minimalistic visuals accompanied by a relaxing soundtrack makes Golf Peaks a mind-soothing experience!