GensokyoDefenders
Use Traps and Spell Cards to fight back the magical masses in this Touhou Project fan game, now on Nintendo Switch!
Blistering shoot-em-up action meets tactical tower defense as you choose from almost 20 popular characters to stop the fairy onslaught! Take advantage of their unique powers and a selection of tricky Traps to freeze, fry, and blow your enemies away!
Plus, team up with a friend online and beat the tougher stages you couldn’t clear alone!