Space colonies have to face a massive threat to their existence: gargantuan aliens from an eldritch nebula invade our galaxy, and their only instinct is to eat and digest whole starships!
The player takes the role of the last soldier of the highly specialised "Gastro Force", elite troopers trained to infiltrate the enormous alien guts to fight them from the inside!