Garden Guardian
A new take on classic LCD games, rethought through a modern lens! Complete objectives through the Trial levels, or hop into Endless to show that you can garden with the best of them!
Collect Plant Food by snipping up any bugs that dare approach Snippy's garden, then feed the plants to grow fruit. Collect as many points as you can by snipping, feeding and harvesting your crops! Although things start off simple enough, rounds will get faster and faster as you collect points, so don't lose your cool! If an enemy destroys a plant, you'll get a MISS. Three MISSes, and it's game over. Collect the Extra Life Fruit when you have a chance!
Mounting Difficulty System - As you collect more points, the game and music speed will ramp up! Keep your composure!
Unlockables - Over 50 unique pieces of art to unlock as you hit various milestones.
Stats & Awards - Unlock content by hitting various stat-based milestones! Unlock thirteen in-game Awards to earn even more!