Gallic Wars: Battle Simulator
Gallic Wars is a Roguelike tactical strategy game. Fast gameplay, crazy rag-doll physics and challenging rouge-like approach to strategy. Fight your way through roman legions. DEPLOY your troops, PLAN their movement, use magic and items to give yourself an edge, and WIN.