GRISAIA PHANTOM TRIGGER 5.5 to 08
Some time has passed since Yuuji Kazami and his friends fought for their lives in a fierce battle, and a new generation of heroines gather at Mihama Academy, which has been reinstated as a "specialist training school."
Taking place in the same world as The Fruit of Grisaia, new characters bring an exciting fresh take in this brand new series!
"5.5" is an interlude that illuminates Arisaka's past and the decisions she has made, "06" delves into the secret of Haruto's birth, and then "07" and "08" depict the girls' final battle. GRISAIA PHANTOM TRIGGER is finally complete!
This game is a visual novel, where you can read it like a book or watch it like an anime or a movie.