GRISAIA PHANTOM TRIGGER 08
Several years after Yuuji Kazami and his friends fought for their lives in a fierce battle, a new generation of heroines gather at Mihama Academy, which has been reinstated as a 'specialist training school'.
Taking place in the same world as The Fruit of Grisaia, new characters bring an exciting fresh take in the final volume of this brand new series!
As the battle with enemy organization The Fatal Answer enters its final stage, CIRS and SORD send their full forces into their adversary's stronghold.
Awaiting Haruto there are Enishi and Kuroe, former members of the Phantom Trigger.
They clash with weapons and convictions, both sides knowing there will be no justice for the other.