GRANADA
Players pilot a Maneuver Cepter known as Granada, destroying targets before defeating a boss to complete each stage.
Since you can fix the direction of your attacks, the key is to master attacking in directions other than the way you're moving. It's a multi-directional scrolling shooter game with a great feel to it!