After Brazilian game developer Alexandre loses his university scholarship and his roommate decides to travel the world, he’s faced with an unexpected challenge: paying the rent for his apartment all by himself. Desperate for a quick solution, he picks up on a tip that selling gourmet freezer pops at the beach nearby could rake in the extra funds he needs.
Freezer Pops is a bara visual novel where you take the role of Alexandre as he tries to take control of his career and love life. Visit locals throughout the neighborhood and the beach, meet romanceable guys, and get ready as the competition heats up against an old lady who runs a freezer pops family empire! Make decisions and dialogue choices to affect how the story develops and which of the guys helps Alexandre solve his troubles!