Forklift Extreme
Forklift Extreme is an exeptional physical experience - forklift, operator and in-game obstacles are physics based so watch out not to destroy anything if not needed.
Many camera views: isometric, first person and top down view shows the best the nature of forklift extreme driving, allows proper handling of your vehicle and precise maneuvering of your forks. Use the camera wisely, change angles to position you forklift perfectly and gain advantage completing various challenges or just delivering the pallets.