ForRace GT2D
Each car has its own speed, starting, braking power, turning power. Control each car with its unique style on challenging tracks!
There are 5 licenses in total B-A-IB-IA-S. Each license has 8 different stages. In order to participate in the races, you need to get your driver's license first!
More than 300 cars, dozens of brands! Participate in challenging races with cars from A-B-C-D-S-Rally-Formula Classes!
Participate in hundreds of races categorized as Beginner, Professional, Extreme, Endurance and Rally. Try to finish all races in the top 3 places. Complete races and win cash and surprise rewards!
You can increase the power of the car you purchased. You can increase and change many features of the car such as taking off speed, braking power, maximum speed, turning power. If you want, you can attach personalized parts to your car such as exhaust, wings and lighting.
Get ready for a fight with Formula Cars at full speed! Challenge the fastest cars in the world. Try to beat all Formula races.