Five Nights of Nightmare: Escape Horror Story
You have to look for notes and clues that will help you uncover the truth about the house and its tragic past. But be careful, because the ghost of an old woman is constantly wandering around the house, looking for her next victim. Her footsteps creak on the wooden floors, her cries echo through empty rooms, and her chilling gaze can paralyze you with fear.
Prepare for a terrifying adventure that will leave an indelible mark on your memory.