Finding America: The Heartland - Collector's Edition
Visit jazz bars in Illinois, Wisconsin's cheese shops, and stunning national parks, all as lovingly crafted Hidden Object Scenes and challenging Minigames!
Complete each chapter, unlock tons of trivia, and enjoy everything the Heartland has to offer in this all-American Hidden Object game!