FightNJokes is a semi-humorous retro style 2D fighting game created from original IP while taking a gentle poke at the more serious sides of Fighting Games.
FightNJokes is designed in a unique hand-drawn retro style palette simulating 256 colors, with old school style pixel graphics and effects with fast fluid 60 frames per seconds animations.