Fight Club - Join us if you can
In Fight Club - Join us if you can, you try to join a secret group where discipline and success go hand in hand. However, you have to get accepted by its members. You will meet the members of the club who will want to be sure that you deserve to be a member of this select group and they will ask you a lot of questions. Remember very well! If you get the wrong answer they will never trust you and you will not prove that you are worthy of being part of the club.