Fates of Ort
Magic is powerful, but it is not free. Every spell you cast requires a little bit of your life energy to spark it. Cast enough spells and you will extinguish your very soul. This means you need to be strategic when fighting, balancing the cost of magic with the risk of taking damage from your enemies.
Use the magic spells at your disposal to defeat the demons spilling out from the underworld. In Ort, time is frozen whenever you stand still. This means you have the opportunity to plan your attacks and be strategic.
Ort is varied and expansive, an open world for you to explore. Choose the order of the quests you pursue, or just explore to meet new characters. The final battle is available whenever you choose, but... Are you strong enough?