Farmyard Haven
Farmyard Haven is a cozy farm game where you design your dream farm, where the beauty of nature awaits and the stresses of life melt away!
There are no objectives or missions to worry about, nor do you have to worry about resource management or collecting money or points, your only goal is designing the perfect cozy farm - and when you're done, starting all over again by building an even cozier farm!
With intuitive easy controls and a grid-based building system, Farmyard Haven has been designed to be an easy-going game where you can sink hours into mindlessly crafting a beautiful farmyard.