Escape Doodland
Discover a unique hand-drawing art style, humorous characters and a variety of fun gameplay mechanics.
Doodland is a grotesque world created on a piece of paper. It is invaded by Omnomus, a cruel monster that loves the taste of inhabitants of this land. Each part of the world has a unique atmosphere. You will have to run, jump, swim and fly to overcome many demanding obstacles.
Doodlers are peaceful and brave creatures living in Doodland, choose which one you will help to escape. There are no two same Doodlers. Each of them looks different and sounds different, but every one of them has one common feature - digestive problems.
And if this won't help, just release stinky gases in his face to stun him. This is your last resort.