Escape Doodland
Doodland is een grote wereld die op papier is ontstaan. De wereld wordt geteisterd door Omnomus, een vreselijk monster dat de smaak van de inwoners van dit land niet kan weerstaan. Elk deel van de wereld heeft een unieke sfeer. Je zult moeten rennen, springen, zwemmen en vliegen om de vele obstakels te overwinnen.
Doodlers zijn vreedzame en moedige wezens die in Doodland wonen. Elke Doodler is uniek, maar ze hebben één ding gemeen: verteringsproblemen.