Empires Shall Fall
The Great War is being waged between the Black Empire and the Blue League. For a long time, these two superpowers have struggled for domination. Take control of either faction in this turn-based tactics game and launch attacks to crush the opposition!
Inspired by classics, Empires Shall Fall uses a grid-based map with easy-to-learn controls. Use the terrain to your advantage by strategically moving units across the board. Choose your position — will you join the aggressive, war-waging Black Empire, or support the Blue League’s holy conquest?